Kan själv

Johan och lilla A är nu inne på deras andra sjukvecka, så när helgen då vi skulle flytta ut ur Shurgardförrådet kom fick jag helt enkelt klara mig själv och flytta ensam. Så igår kväll åkte jag till Shurgard och fyllde bussen med flyttkartonger, 27 stycken blev det.

Nu på morgonen hade vi fått erbjudande i hjälp av Johans far som åkte hela vägen från Småland bara för att hjälpa oss flytta. Men för att få så mycket ut av dagen som möjligt passade jag på att tömma bussen och ställa in det i källaren så att vi hade en tom buss att börja fylla nästa lass med. Lagom till jag var klar kom svärfar. Så efter en kopp kaffe och en macka är det dags att bege sig ut igen.

Trevlig söndag!

Det här inlägget postades i Personligt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Vad tycker du om inlägget? Kommentera:

