One Piece till vintern

I år verkar det vara One Piece som är grejen. Alla ska ha en. Det brukar ibland betyda att jag inte vill ha en längre eftersom det blivit så hypat och uttjatat att man blivit uttråkad. Men jag är fortfarande sugen på en sån. Förra året ville jag ha en för att jag tyckte det skulle kunna vara astufft med en gravidmage. Men det blev ingen. Så i år tänkte jag att jag ville ha en av två anledningar.

1. För att min dotter har en liknande (samma färger och mönster), klart man ska matcha som värsta svensson-familjen och klart det är traditionellt lusekoftemönster man ska ha!

2. De ser så sjukt sköna ut. Tänk att krypa ner en sån direkt efter man har varit ute i backarna och kommer in kallfrusen och trött i alla leder. Mys.

Vill du också ha en? Klicka på här eller delta i tävlingen på deras hemsida om en egen.

Det här inlägget postades i Marknadsföring & PR och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till One Piece till vintern

  1. Benke skriver:

    Piece of Norway verkar vara ett bluff företag som passar på i den allmänt rådande julhysterin….
    Ringer man kundtjänst och jagar dem lägger de bara på luren. Men betalt vill de ha. I förskott.
    Tre veckor innan de har för avsikt att skicka beställd vara….

  2. Towe skriver:

    Oj, vad trist. Hoppas det är tillfälliga problem och inte något permanent. Har inte själv haft något med dem att göra så jag kan inte uttala mig om hur de är som företag, men verkar ju konstigt att de bara skulle lägga på förstås. Hoppas det löser sig med din beställning tillslut och god jul!

Vad tycker du om inlägget? Kommentera:

