Söndag med varm choklad

Jag haft min blogg ett bra tag nu (även om jag inte uppdaterar den så regelbundet som jag skulle vilja), men jag har aldrig kommit mig för att testa att blogga per e-mail, så det tänkte jag göra nu. Och vad är väl ett bättre valt tillfälle än när man har haft en mysig söndagslunch med Johan och barnen med mackor och varm choklad? Så mitt första e-mail till bloggen blir därför en bild på den fantastiska kopp varm choklad med grädde och riven mörk choklad jag fick. Vad tycks?

Det här inlägget postades i Mat och recept, Personligt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Vad tycker du om inlägget? Kommentera:

