Giant Microbes

Det var vääääldigt länge sedan jag sist uppdaterade denna blogg, men det har sina orsaker. Jag har sedan sist både gift mig, varit på bröllopsresa i USA och blivit gravid. Det tar en del tid det också. Men jag lovar att försöka uppdatera bloggen oftare än jag gjort under hösten. Ett första steg i den comebacken är att skriva om nedanstående fantastiskt roliga produkt som jag nyss fick se en liten banner från på fejjan (ja, ibland ser man dem faktiskt). Kunde bara inte låta bli att skriva om den. So here we go:

Någon som alltid önskat sig Klamydia eller mjältbrand i julklapp? Eller kanske tänkt att en liten luden kolerabakterie är precis vad man borde ge sina barnbarn? Think no further, nu kan du skaffa din favoritsjukdom till dina nära och kära i jul med Giant Microbes.

Det här inlägget postades i Humor och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Giant Microbes

  1. tepanna skriver:

    I år är det andra julen med Giant Microbes till mina barn och syrrans barn. Jag älskar dem!🙂 Bra länkad bild där, jag googlade efter dem och hittade den allra bästa bilden på din blogg, tackar!🙂

  2. Towe skriver:

    Hehe, tackar. Jag hann faktiskt aldrig köpa några förra året, men i år är jag bra sugen faktiskt. Kanske får bli lite borrelia eller dålig andedräkt till barnen i julklapp. Någon särskild bakterie du kan rekommendera?

Vad tycker du om inlägget? Kommentera:

