Välkommen till min nya blogg!


Jag har tidigare varit aktiv på min gamla blogg Yrväderstankar på Blogger som jag haft sedan  2007. Den här bloggen kommer i stort sett att innehålla samma sak, men med en förhoppning om fler inlägg. Vill även passa på att påpeka att jag just bytt hit till wordpress, så det kan förekomma en del barnsjukdomar ett tag fram över. Men jag jobbar hårt på att få dessa att försvinna snarast. Så bare with me…

Till dig som är ny läsare
Om du hittade hit av en slump: Välkommen och hoppas du får glädje av mina yrväderstankar.

Om du hittade hit av en slump men tycker jag verkar dum i huvudet: Förlåt, men då kanske du ska sluta läsa nu.

Om du hittade hit för att du googlat mig och hittade min blogg: Välkommen och hoppas att din fantastiska bild av mig ska stärkas och att du lämnar den här sidan glad över att du fann vad du letar efter.

Oavsett orsak till att just DU kom hit. Wilkommen, bienvenue, welcome!!

Prenumerera
I högermenyn kan du prenumerera på min blogg. Då får du mejl varje gång jag gör ett inlägg. Om du tidigare har prenumererat via blogger, så kommer du att behöva förnya din prenumeration här.

Vem är jag?
Ja, det kan man verkligen undra. Men sluta med det, för under fliken Om kan du läsa mer om mig. Tycker du fortfarande inte att du har fått nog av vem jag är, så fråga gärna.

Vi ses i cyberrymden… (tacky? that’s me…)

Kramar
Towe

Bookmark and Share

Det här inlägget postades i Personligt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Välkommen till min nya blogg!

  1. Lars Hansson skriver:

    Grattis till din nya blogg!

Vad tycker du om inlägget? Kommentera:

